پیشنهاد فروش خودرو مدل دوج دورانگو 2015
نوشته شده توسط : شیما ملکی

پیشنهاد فروش خودرو مدل دوج دورانگو 2015

اگر به دنبال یک شاسی بلند هفت نفره می گردید، شاید در این بازار رقابتی Durango مدل 2015 اولین گزینه ای نباشد که به ذهن تان می آید، با این حال، توصیه ای که می توان کرد این است که این "اسب سیاه" از کمپانی دوج ارزش توجه کردن را دارد. این خودرو با کابین داخلی شیک، تجهیزات تفریح و سرگرمی فریبنده و امکان سفارش موتور 8 سیلندر خورجینی واقعاً یک ستاره همه فن به شمار می رود. اگرچه دوج Durango برای رانندگی های روزمره قدری خشک است ولی یکی از آن خودروهایی است که مانور دادن با آن بسیار آسان است.

کمپانی دوج سال گذشته بازنگری هایی کلی در کابین داخلی دوج Durango انجام داد و نتیجه کار این شد که محیطی بسیار خوشایند در کابین ایجاد شد. طراحی بسیار کاربردی است و از مواد اولیه بسیار با کیفیت استفاده شده است، به همین خاطر فضایی جذاب ایجاد شده است که مدت ها بود در محصولات ساخت کمپانی دوج به چشم نمی خورد.

با این که نقاط قوت دوج Durango مدل 2015 بسیار جذاب هستند ولی گزینه های دیگری نیز در بازار موجودند که ممکن است بهتر با نیازهای خاص شما جور در بیایند. شورولت Traverse، مزدا CX-9 و تویوتا Highlander مدل 2015 از فضای بار بیشتر و کیفیت سواری نرم تری برخوردار هستند. با این حال، اگر یک اسب قوی و راحت می خواهید دوج Durango ارزش آن را دارد که نگاهی به آن بیندازید.

 

 

 

  • طراحی بدنه و امکانات رفاهی دوج دورانگو 2015

دوج Durango مدل 2015 یک کراس اوور بزرگ است که در چهار تیپ به بازار عرضه می شود، این تیپ ها عبارتند از: تیپ SXT، تیپ Limited، تیپ R/T و تیپ Citadel. صندلی برای هفت نفر به صورت استاندارد عرضه می شود ولی چنانچه صندلی کاپیتان برای صندلی های ردیف دوم سفارش بدهید، تعداد سرنشین ها به شش نفر کاهش پیدا می کند.

تجهیزات استاندارد تیپ SXT عبارتند از: رینگ های 18 اینچی، چراغ های اتوماتیک، چراغ های مه شکن، گرمکن آینه های جانبی، کروز کنترل، کنترل آب و هوای اتوماتیک سه نقطه ای، فرمان تلسکوپی بشکن، صندلی تاشو شاگرد، صندلی های تاشو ردیف دوم به نسبت 40/60، صندلی تاشو ردیف سوم به نسبت 50/50، اتصال سیستم صوتی و تلفن همراه از طریق بلوتوث، کنترل صوتی Uconnect، نمایشگر لمسی 5 اینچی، سیستم صوتی مجهز به شش بلندگو، کارت خوان SD، درگاه USB و جک صوتی AUX.

برای این تیپ دو پکیج نیز به فروش می رسد. چنانچه پکیج Customer Preferred Order را خریداری کنید روف ریل، صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در هشت حالت، روکش چرمی غربیلک فرمان و رادیو ماهواره ای در اختیارتان قرار می گیرد. تجهیزات پکیج Popular Equipment Group نیز عبارتند از: گرمکن صندلی های جلو، گرمکن غربیلک فرمان، دوربین دید عقب، سنسورهای پارک عقب و آینه الکتروکرومیک.

تجهیزات استاندارد تیپ Limited عبارتند از: چراغ های روزتاب LED، آینه های الکتروکرومیک جانبی، استارت از راه دور، روکش چرمی، حافظه تنظیمات راننده، صندلی برقی شاگرد با قابلیت تنظیم در شش حالت، گرمکن صندلی های ردیف دوم، پریز برق 115 ولت، نمایشگر لمسی 8.4 اینچی به همراه نسخه به روز شده سیستم Uconnect که شامل این موارد است: تبدیل متن به گفتار، امکان درخواست امداد جاده ای، رادیو اینترنتی و قابلیت استفاده از 3G و Wi-Fi.

پکیج Rally Appearance که برای تیپ های SXT و Limited به صورت سفارشی به فروش می رسد روف ریل را حذف می کند و به جای آن رینگ های 20 اینچی سیاه رنگ و تزیینات همرنگ بر روی بدنه اضافه می کند. پکیج Safety, Security and Convenience که برای تیپ Limited به فروش می رسد از این تجهیزات بهره می برد: برف پاک کن اتوماتیک، نور بالای اتوماتیک، چراغ های زنون، غربیلک فرمان برقی قابل تنظیم، سیستم هشدار نقاط کور و موانع عقب. پکیج Premium که فقط برای تیپ Limited به فروش می رسد این تجهیزات را در اختیار خریداران قرار می دهد: رینگ های 20 اینچی نقره ای رنگ، درب صندوق عقب برقی، سانروف، مسیریاب ماهواره ای و سیستم صوتی Dr.Dre به همراه 10 بلندگو. مسیریاب ماهواره ای و درب صندوق عقب برقی در قالب یک پکیج مجزا نیز به فروش می رسند.

تیپ R/T که دارای موتور 8 سیلندر است، به صورت استاندارد از همه تجهیزات تیپ Limited (به جز سانروف) بهره می برد و این تجهیزات را نیز به آن ها اضافه یا جایگزین می کند: رینگ های 20 اینچی آلومینیومی(رینگ های نقره ای هم قابل سفارش هستند)، سیستم تعلیق خوابیده و اسپرت، تزیینات همرنگ بدنه Rallye، چهره اسپرت قسمت جلو خودرو، چراغ های زنون، درب صندوق عقب برقی و سیستم صوتی Dr.Dre. سانروف و مسیریاب ماهواره ای به صورت سفارشی ارائه می شوند. چنانچه پکیج Premium Napa Leather and Convenience را خریداری کنید این تجهیزات در اختیارتان قرار می گیرند: روکش های قرمز رنگ یا روکش سیاه رنگ به همراه دوخت قرمز، روکش از جنس چرم مرغوب، صندلی برقی شاگرد با قابلیت تنظیم در هشت حالت، مجاری هوای صندلی های جلو، حافظه تنظیمات راننده، غربیلک فرمان برقی قابل تنظیم، برف پاک کن اتوماتیک و نور بالای اتوماتیک.

پکیج Blacktop که برای تیپ های SXT، Limited و R/T به فروش می رسد رینگ های  20 اینچی سیاه رنگ، جلو پنجره مشکی، تزیینات همرنگ بدنه Rallye و سایر تزیینات سیاه رنگ بر روی بدنه را ارائه می کند.

تیپ Citadel از موتور 6 سیلندر (موتور 8 سیلندر به صورت سفارشی)، جلو پنجره کروم و سیستم تعلیق معمولی بهره می برد و این تجهیزات را به تجهیزات تیپ R/T اضافه یا جایگزین می کند: نور بالای اتوماتیک، برف پاک کن اتوماتیک، سانروف، غربیلک فرمان برقی قابل تنظیم، مجاری هوای صندلی های جلو، روکش چرمی اعلاء و مسیریاب ماهواره ای.

 

 

  • قدرت و عملکرد موتور دوج دورانگو 2015

به جز تیپ R/T، همه تیپ های دوج Durango مدل 2015 به صورت استاندارد به یک موتور 6 سیلندر 3.6 لیتری مجهز هستند که با اگزوز استاندارد 290 اسب بخار نیرو و حدود 353 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. کمپانی دوج توان خروجی این موتور  را با سیستم اگزوز دوگانه 295 اسب بخار تخمین زده است. این سیستم اگزوز در تیپ Citadel و به همراه پکیج های Rallye Appearance و Blacktop ارائه می شود. گیربکس نیز یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک است. دیفرانسیل استاندارد نیز دیفرانسل عقب است و سیستم چهار چرخ محرک به صورت سفارشی برای همه تیپ ها عرضه می شود.

یک موتور 8 سیلندر نیز وجود دارد که برای تیپ R/T به صورت استاندارد و برای تیپ های Limited و Citadel به صورت سفارشی ارائه می شود. این موتور 5.7 لیتر حجم دارد و قادر است 360 اسب بخار نیرو و حدود 529 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این موتور نیز مانند موتور 6 سیلندر در کنار گیربکس هشت سرعته اتوماتیک قرار می گیرد. سیستم چهار چرخ محرک نیز به صورت استاندارد در کنار این موتور قرار می گیرد. در تست سرعت، دوج Durango با موتور 6 سیلندر و سیستم چهار چرخ محرک توانست ظرف 7.8 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند که برای خودرویی در این کلاس صفر تا صد مناسبی به نظر می رسد.

میزان مصرف موتور 6 سیلندر با دیفرانسیل عقب در سیکل ترکیبی 14.41 لیتر (15.21 در شهر و 10.95 لیتر در بزرگراه) و با سیستم چهار چرخ محرک 14.41 (16.10 در شهر و 11.40 در بزرگراه) برآورد شده است. مصرف موتور 8 سیلندر نیز در سیکل ترکیبی با دیفرانسیل عقب 16.10 (19.55 لیتر در شهر و 11.90 لیتر در بزرگراه) و با سیستم چهار چرخ محرک 17.11 لیتر (19.55 لیتر و 12.44 لیتر در بزرگراه) تخمین زده شده است.

توان یدک کشی موتور 8 سیلندر 3357 کیلوگرم و توان یدک کشی موتور 6 سیلندر 2812 کیلوگرم است که هر دو از توان یدک کشی خودروهای رقیب بیشتر است.

 

 

  • ایمنی دوج دورانگو 2015

همه تیپ های دوج Durango مدل 2015 به صورت استاندارد به این تجهیزات ایمنی مجهز هستند: ترمز ضد قفل، کنترل کشش و پایداری، کنترل لغزش بار یدک کشی شده، کیسه هوای جلو و کیسه هوای پرده ای سراسری. دوربین دید عقب و سنسورهای پارک عقب در تیپ SXT به صورت سفارشی و برای سایر تیپ ها به صورت استاندارد ارائه می شود.

نمایشگر لمسی 8.4 اینچی به سیستم Uconnect Access مجهز است که امکان درخواست کمک اضطراری و ردیابی خودرو مسروقه را در اختیار راننده قرار می دهد. پکیج Safety, Security and Convenience سیستم هشدار نقاط کور و موانع عقب را نیز ارائه می کند. پکیج Technology سیستم پیشگری از تصادف را عرضه می کند که هرگاه تشخیص بدهد بروز تصادف قطعی است به صورت اتوماتیک ترمزها را درگیر می کند. در تست ترمز، دوج Durango مجهز به موتور 6 سیلندر و دیفرانسیل عقب پس از پیمودن 37.80 متر و با سیستم چهار چرخ محرک پس از پیمودن 38.10 متر متوقف شد که هر دو مسافت برای خودرویی در این کلاس عادی محسوب می شوند.

موسسه ایمنی بزرگراه ها در زمینه عدم آسیب دیدگی از میانه جلو، مقاومت جانبی و مقاومت سقف به این خودرو بالاترین رتبه ممکن، یعنی رتبه "خوب" را اختصاص داده است. طراحی صندلی و پشت سری ها هنگام وارد شدن ضربه از عقب نیز رتبه "خوب" را به دست آورده اند.

 

 

  • طراحی داخلی و امکانات خاص

به جرأت می توان گفت کابین دوج Durango برای این کلاس از خودروها بسیار خاص و منحصر به فرد است. صرفنظر از نوع تیپ، طراحی کابین بسیار جذاب است و از مواد با کیفیت ساخته شده است. نمایشگر 8.4 اینچی که برای بیشتر تیپ ها به صورت استاندارد عرضه می شود بسیار شیک و جذاب است، از دکمه های مجازی بزرگی بهره می برد و خیلی سریع به لمس انگشتان دست واکنش نشان می دهد. پنل ابزار نیز نقطه قوت دیگری است. در این پنل، یک نمایشگر وضوح بالای 7 اینچی در کنار آمپرهای آنالوگ قرار گرفته است.

صندلی های جلو جادار و راحت هستند. بالشتک های صندلی ردیف دوم نیز راحت هستند و در سفرها می توان پشتی آن ها را خواباند. صندلی های ردیف سوم برای بزرگسالان قدری کم جا ولی برای کودکان بسیار جادار و مناسب هستند.

چنانچه صندلی های ردیف دوم و سوم خوابانده شوند، فضای بار 2.39 متر مکعب می رسد که فضای زیادی است ولی باز هم به پای فضای بار کراس اوورهایی نظیر شورولت Traverse و مزدا CX-9 نمی رسد.

 

 

  • تجربه رانندگی با دوج دورانگو 2015

دوج Durango مدل 2015 به لطف فرمان سبک و تیز و فرزش در سرعت های پایین نیز بسیار مانورپذیر است. متأسفانه، فرمان حتی در سرعت ها بالا هم سبک باقی می ماند و هنگام عبور از جاده های پر پیچ و خم کوهستانی قدری اعتماد به نفس راننده را پایین می آورد. البته حتی در این حالت نیز بسیار قابل کنترل است و  شاید فقط با تصوری که از یک محصول ساخت کمپانی دوج دارید زیاد مطابقت نداشته باشد. با این که دوج Durango در بزرگراه نرم و بی سر و صدا حرکت می کند ولی هنگام عبور از مسیرهای ناهموار قدری تکان و لرزش دارد. رقبایی مانند تویوتا Highlander و فورد Explorer هنگامی که جاده ناهموار می شود متانت بیشتری دارند. گشتاور موتور 6 سیلندر چنگی به دل نمی زند ولی هنگامی که خودرو روی دور می افتد گشتاور بهتر می شود، هر چند صدای موتور قدری بالا می رود. شتاب خودرو خوب است و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک هم تعویض دنده هایی نرم و به موقع دارد.





:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: